جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان!

در این مقاله چه چیزهایی یاد می گیریم؟

جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان و زنان! درست است که رنگ مو هم در زنان و هم برای مردان یک عنصر مهم در زندگی و استایل شخصی به حساب می‌آید اما واضح است که این موضوع برای زنان مهم‌تر است. اگر انتخاب رنگ به درستی انجام بشود تغییر رنگ موی طبیعی در خانم‌ها منجر به افزایش جذابیت و جلب توجه آقایان می‌شود مخصوصا اگر موها سالم و درخشنده باشند. شاید اغراق نباشد اگر بگوییم اولین چیزی که مردان در زنان می‌بینند رنگ موی آنها است. رنگ مو در بسیاری از مواقع گویای شخصیت افراد است. تا چند سال پیش رنگ موی خانم‌ها تفاوت چندانی نداشت و هنوز هم مردان و زنانی هستند که با تغییر رنگ طبیعی موها مخالف باشند اما در اکثر مواقع خانم‌ها به تغییر رنگ موهای خود علاقه دارند و آقایان نیز از از این تنوع استقبال می‌کنند.
رنگ کردن موها هم شبیه به دیگر لاین‌های زیبایی به سلیقه‌ی افراد بستگی دارد و نمی‌توان یک قانون کلی برای همه‌ی سلیقه‌ها وضع کرد. برای مثال بعضی از آقایان رنگ‌های بسیار روشن را می‌پسندند اما بعضی دیگر رنگ موهای تیره‌تر را دوست دارند و بعضی رنگ‌های فانتزی و غیر معمول‌تر را ترجیح می‌دهند. تحقیقات زیادی برای رسیدن به یک نتیجه‌ی مشخص انجام شده است که در کشورهای مختلف متفاوت است و ممکن است نتیجه‌ی یک کشور با کشور دیگر کاملن متفاوت باشد. از آن مهم‌تر سلیقه‌ی افراد هم معیار ثابتی نیست و با گذشت زمان تغییر می‌کند.
واضح است که رنگ کردن موها باعث افزایش زیبایی و اعتماد به نفس می‌شود اما اگر قصد جدی برای رنگ کردن گرفته‌اید لازم است درباره‌ی رنگ‌های مختلف بیشتر بدانید تا با انتخاب اشتباه مجبور به تغییر آن و تکرار هزینه نباشید. برای انتخاب رنگ مو ممکن است معیار رنگ چشم‌ها یا رنگ پوست باشد اما حتی سبک زندگی شما هم بسیار مهم است. اگر در یک محیط رسمی و اداری به کار مشغول هستید طبیعتا انتخاب‌های شما با سبک زندگی آزاد و غیررسمی متفاوت خواهد بود. توصیه‌ی ما در نهایت راهنمایی گرفتن از یک آرایشگر حرفه‌ای است. مشورت همیشه کمک کننده است.

رنگ موی بلوند

بازیگران و سلبریتی‌ها تاثیرگذارترین افراد در مد شدن یک رنگ مو هستند. سال‌هاست که ما بازیگران و خواننده‌های مشهور موردعلاقه‌مان را با موهای بلوند می‌بینیم و شاید همین موضوع باعث بشود که فکر کنیم رنگ موی بلوند جذاب‌ترین رنگ مو از نظر آقایان است اما این یک قانون همیشگی نیست. تحقیقات نشان می‌دهد که بلوند بودن طبیعی موها برای مردان بسیار جذاب است و خبر بد این‌که تنها دو درصد از زنان جهان به طور طبیعی موهای بلوند دارند و بقیه برای رسیدن به این معیار زیبایی مجبور به روشن کردن موهای خود هستند. البته روشن بودن موها باید با تناژ پوست و رنگ چشم‌ها متناسب باشد تا به زیباتر شدن کمک کند در غیر این صورت تاثیر منفی روی چهره خواهد داشت. برای رسیدن به چنین رنگی نیاز است که از یک رنگکار ماهر کمک بگیرید. رنگ مو در سالن زیبایی سانا اصغری با بالاترین کیفیت و تخصص انجام می شود. می توانید از مشاوره های تخصصی این مرکز برای انتخاب بهترین رنگ متناسب با چهره خود استفاده کنید.

رنگ موی قهوه ای

سادگی همیشه طرفداران خودش را دارد. رنگ موی قهوه‌ای باعث می‌شود شما ساده‌تر و طبیعی‌تر به نظر بیایید. شاید با باور این‌که سادگی همیشه با صداقت همراه است مردان به زنان با موهای طبیعی و قهوه‌ای راحت‌تر اعتماد می‌کنند. این رنگ مو معمولا برای اکثر رنگ‌های پوستی مثل سفید، گندمی و حتی سبزه مناسب است. رنگ‌های نسکافه‌ای، خرمایی و کاراملی در این دسته قرار می‌گیرند.

رنگ موی قرمز

جادوگرها موهایشان را قرمز می‌کنند؟ این باور را دور بیندازید. رنگ قرمز یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها از نظر آقایان است. اگر این رنگ با رنگ پوست شما هماهنگی دارد در انتخابش شک نکنید. رنگ موی قرمز باعث می‌شود شما جسورتر و شاداب‌تر به نظر بیایید. رنگ موی شرابی در این دسته قرار می‌گیرد.

رنگ موی مشکی

شاید رنگ موی مشکی از نظر مردان اروپایی چندان زیبا نباشد اما برای مردان ایرانی همیشه جذابیت خودش را داشته است. موی مشکی باعث می‌شود شما توانمندتر و متفکرتر به نظر بیایید. با همه‌‌ی این‌ها اگر قصد دارید موهای خود را مشکی پرکلاغی کنید حتما قبل از آن مطمئن بشوید که با تناژ پوستی شما مطابقت دارد.

رنگ موی خاکستری

هرچند رنگ موی خاکستری به دلیل یادآوری بالا رفتن سن، در بین آقایان طرفدار چندانی ندارد اما برای پوست‌های سبزه بهترین انتخاب است. اگر پوستی با رنگ سبزه دارید، دایره‌ی انتخاب شما برای رنگ مو کمی محدود می‌شود و هر رنگی برای شما مناسب نیست اما رنگ‌های خاکستری با طیف‌های متفاوت که برای پوست‌های مختلف مناسب هستند شما را چند برابر زیباتر و جذاب‌تر نشان می‌دهند.

لیلا سلامی
لیلا سلامی

متخصص کراتین سالن زیبایی سانا اصغری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چجوری میتونم کمکت کنم؟
ارسال پیام